PROGRAM HOTELOWY Z POWIADOMIENIAMI E-MAILOWYMI I SMS-OWYMI

Miła obsługa i utrzymywanie poniekąd stałego, aczkolwiek niezbyt nachalnego z kontaktu z klientami, to dla ośrodka turystyczno-wypoczynkowego jeden z podstawowych sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku i zbieranie pochlebnych opinii. Jak są one istotne, najlepiej widać po bijących rekordy popularności portalach rezerwacyjnych.
Błyskawiczne potwierdzenie, miła wiadomość na pożegnanie
Podstawą komunikacji obiektu hotelowego z gośćmi są naturalnie wiadomości e-mailowe. Nowoczesne programy hotelowe takie jak NetFactory od NFHotel posiadają całe wyspecjalizowane moduły, dzięki którym wysyłka spersonalizowanych maili zajmuje dosłownie parę kliknięć. Znika konieczność żmudnego przepisywania wszystkich danych klienta, specyfikacji konkretnej rezerwacji, dokonanych do danego momentu wpłat, informacji o hotelu etc. Wszystko zaciąga się automatycznie z szablonu i uzupełnia na podstawie przypisanych do konkretnej rezerwacji danych. To samo dotyczy SMS-ów.
NFHotel umożliwia przygotowanie takich poręcznych szablonów dosłownie na każdą okazję. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji, wpłynięcie zadatku na poczet całego pobytu, informacja przypominająca o zbliżającym się terminie na zaliczkę, ładne podziękowanie za przyjazd (wraz z linkami do stron internetowych i profili społecznościowych z prośbą o wystawienie opinii)… Ba, program hotelowy umożliwia również przygotowywanie całych kampanii marketingowych: od wysyłania życzeń na święta/urodziny, aż po zachęty do ponownego przyjazdu za pomocą specjalnego rabatu czy jakiegoś vouchera do SPA.